Info

In vitro and animal studies indicate that the leaf, seed, and root extracts of Moringa Oleifera have anticancer , hepatoprotective(, hypoglycemic , anti-inflammatory, antibacterial , antifungal , antiviral, and antisickling effects. They may also protect against Alzheimer’s disease , stomach ulcers, help lower cholesterol levels , and promote wound healing.” - Memorial Sloan-kettering Cancer Center wsite


Ingin bantuan cara membeli produk ini secara offline @ online boleh whatapps sy

======================================
Pembelian Secara Online -> http://www.juriza.myzija.com
======================================

Inginkan business preview call/whatapps
019 6002400 / 012 2381011
======================================

Ingin mencuba

Supermix Moringa Zija
Trial Set 8 Sachet = RM99 (termasuk pos)


Saturday 8 November 2014

Moringa dan Bakal Ibu

Apabila anda hamil, makan makanan yang sihat adalah lebih penting daripada sebelumnya. Anda memerlukan lebih banyak protein, zat besi, kalsium, dan asid folik daripada yang anda lakukan sebelum mengandung. Anda juga perlu lebih banyak kalori. Tetapi "makan untuk dua" tidak bermakna makan dua kali lebih banyak. Ini bermakna bahawa makanan yang anda makan merupakan sumber utama nutrien bagi bayi anda. Jadi, Masuk akal, makanan seimbang yang lebih baik bagi anda dan bayi anda

kelor (moringa Oleifera) diketahui merupakan pemakanan yang baik sebelum hamil adalah penting, kerana jumlah "sumber khasiat" melahirkan anak memerlukan. Proses pemakanan sebelum hamil adalah satu proses "membina" sistem imun dalam penyediaan kehamilan, dan dikenal sebagai salah satu faktor utama dalam menentukan kadar kejayaan untuk hamil kanak-kanak yang sihat. Manfaat produk Moringa perlu digunakan untuk memerangi kekurangan zat makanan, terutamanya di kalangan bayi dan ibu menyusu.  pemakanan yang seimbang semasa mengandung adalah sangat penting, kerana diet akan berkaitan dengan kesihatan janin.

Oleh itu, suplemen Moringa adalah penting untuk mendapatkan jumlah yang tepat dari vitamin dan mineral, dan nutrien lain yang boleh memanfaatkan kesihatan ibu-ibu itu. Semua wanita hamil hari ini lebih sedar tentang kesihatan mereka semasa kehamilan perlu ditambah kerana pengambilan pemakanan mereka menjadi kurang kerana mereka terdedah kepada keinginan, penyakit, dan kekurangan tenaga, dalam usaha penyediaan makanan yang sihat. 

Jadi keperluan untuk nutrien tambahan   lebih berkesan apabila pengambilan   makanan tambahan dlm bentuk semula jadi. Wanita hamil memerlukan lebih banyak zat besi untuk membuat lebih banyak hemoglobin untuk semua yang darah tambahan. Mereka juga memerlukan zat besi tambahan untuk bayi mereka tumbuh dan plasenta. Semua itu mereka boleh mendapat keuntungan dan manfaat daripada Moringa! 


Bayi yang baru lahir hanya mempunyai tiga tuntutan. mereka kehangatan dalam pelukan ibu, makanan dari susu ibu dan keselamatan dalam dakapan. Menyusui badan memenuhi 3 tuntut bayi. Susu ibu mengandungi beberapa faktor anti infeksi seperti garam empedu merangsang lipase, laktoferin dan immunoglobulin. Susu ibu melindungi terhadap mikroorganisme. Demonstrasi membuktikan bahawa IQ purata 7 mata lebih tinggi jika mereka susu ibu. Bayi menyusui ibu mempunyai peluang lebih kecil untuk mengalami diabetes mellitus jenis 1. Menyusui berupayal untuk mengurangkan risiko alergi, pernafasan dan jangkitan usus. 

 herba atau makanan yang meningkatkan aliran atau pengeluaran susu ibu adalah galactogogue Moringa merupakan galactogogues dan meningkatkan aliran atau pengeluaran susu ibu. Penggunaan Moringa oleh ibu akan menghasilkan susu ibu yang paling  lebih berkhasiat dengan array yang luas dari nutrisi penting didapati secara semula jadi kepada ibu. Ia menyediakan sumber utama nutrisi untuk bayi yang baru lahir sebelum mereka mampu untuk makan dan mencerna makanan lain. Kita semua tahu naluri bahawa susu ibu adalah makanan ditetapkan oleh alam semula jadi untuk kanak-kanak bayi dan Moringa dengan gizi dan manfaatnya, boleh memainkan peranan penting dalam membantu ibu-ibu mengeluarkan lebih banyak makanan yang berharga ini. Secara sederhana, jika ibu itu diberikan kesihatan yang lebih baik dengan memakan kelor, semua manfaat yang sihat beliau yang disampaikan kepada bayi untuk masa depan yang lebih baik dari kesihatan. Daun Moringa adalah sumber yang tiada tandingan dari sulfur yang mengandungi asid amino methionine dan cystine, yang sering berkurangan.



 daun kelor dan buah buah-buahan jawapan alam untuk membantu para ibu menghasilkan jumlah berlebihan susu yang sangat berkhasiat untuk bayi mereka. Ini sangat penting untuk bayi yang baru lahir untuk mendapatkan nutrien penting seperti lemak baik (DHA dan EPA) untuk perkembangan otak, pelindung sistem imun, protein dicerna, asid amino argenine dan histidin ditambah banyak orang lain secepat mungkin untuk memulakan proses daripada jumlah badan pembangunan. Moringa daun menggalakkan tenaga anda secara semula jadi, dan merupakan sumber yang luar biasa dari pemakanan dan manfaat. Promosi tenaga tidak berlaku kerana gula, jadi ia hanya untuk jangka masa yang lama. Ibu-ibu yang mengambil Moringa semasa mengandung  mampu menghasilkan susu lebih cepat
.



nota : dapatkan moringa supermix yg dihasilkan dan dipetentkan

No comments:

Post a Comment