Info

In vitro and animal studies indicate that the leaf, seed, and root extracts of Moringa Oleifera have anticancer , hepatoprotective(, hypoglycemic , anti-inflammatory, antibacterial , antifungal , antiviral, and antisickling effects. They may also protect against Alzheimer’s disease , stomach ulcers, help lower cholesterol levels , and promote wound healing.” - Memorial Sloan-kettering Cancer Center wsite


Ingin bantuan cara membeli produk ini secara offline @ online boleh whatapps sy

======================================
Pembelian Secara Online -> http://www.juriza.myzija.com
======================================

Inginkan business preview call/whatapps
019 6002400 / 012 2381011
======================================

Ingin mencuba

Supermix Moringa Zija
Trial Set 8 Sachet = RM99 (termasuk pos)


Tuesday 26 August 2014

Rutin Harian



Rutin Zija Supermix


Sekarang menjadi rutin saya setiap pagi 15 min sebelum breakfast, mengambil multivitamin ini.  Senang, ringkas dan lazat.  Saya juga boleh menikmatinya bersama buah2an dan sayuran2. Kadang2 sy akan bancuh utk dikongsi bersama anak sy yang berumur 4 tahun.

Dengan hanya 1 sachet, badan saya lebih bertenaga sepanjang hari di tambah metabolisma badan saya juga bertambah.  Bertenaga sepanjang hari tapi ianya juga membantu saya tidur lena, tau.

Cara menyediakan Zija Supermix


Saya menyukai Zija supermix ni,  sebabnya ............ kita boleh pelbagaikan cara mengambilnya seperti dicampurkan bersama susu sejuk dan ais diblend menjadi supermix milkshake, diadun menjadi ice cream, diminum begitu sahaja, ditaburkan di dlm salad ...yang paling sy suka ditaburkan ke atas buah2an campuran seperti epal, jambu batu dan nenas... masam manis..mmrmmm  sedap nya.

cuba lah...

utk menikmati mulvitamin pelbagai cara ni

sila what apps sy 019 6002400
atau
belian secara online http://www.juriza.myzija.com

No comments:

Post a Comment