Info

In vitro and animal studies indicate that the leaf, seed, and root extracts of Moringa Oleifera have anticancer , hepatoprotective(, hypoglycemic , anti-inflammatory, antibacterial , antifungal , antiviral, and antisickling effects. They may also protect against Alzheimer’s disease , stomach ulcers, help lower cholesterol levels , and promote wound healing.” - Memorial Sloan-kettering Cancer Center wsite


Ingin bantuan cara membeli produk ini secara offline @ online boleh whatapps sy

======================================
Pembelian Secara Online -> http://www.juriza.myzija.com
======================================

Inginkan business preview call/whatapps
019 6002400 / 012 2381011
======================================

Ingin mencuba

Supermix Moringa Zija
Trial Set 8 Sachet = RM99 (termasuk pos)


Friday 4 July 2014

Anda tidak bertenaga setiap hari?

Setiap hari mesti kita akan keletihan kerana berbagai perkara kita kena lakukan.  Kadang-kadang tidak membuat kerja pun badan terasa penat dan tidak bertenaga.  Adakah metabolisma badan anda tidak membakar lemak yang berada di dalam badan anda.  Anda perlukan energy booster sambil memberi vitamin yang baik pada badan anda?

Dapatkan Zija Supermix yang diperkayakan dengan moringa oleifera setiap pagi untuk memulakan hari-hari anda.  Rasai khasiat moringa yang tidak ada tolak bandingnya.



Moringa telah dikenali sejak zaman berabad sebagai sumber khasiat semulajadi yang dapat mencergaskan tenaga.Kaya dengan zat pemakanan asas, vitamin dan Asid Amino , ia melengkapkan keperluan badan anda dengan kesemua mikro-khasiat khasnya dalam menghadapi kesibukan hidup yang aktif.

Bila lilin semakin bertambah di atas kek harijadi, anda akan dapati badan anda semakin lembap dan tidak secergas usia lapan belas tahun dahulu.

Moringa memberi anda tenaga yang telah lesap. Ingin mendapatkan produk moringa ini, sila pm sy.

No comments:

Post a Comment